rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 397   |   Dodanych dzisiaj: 91

Mieszkanie nowe,w pełni wyposażone, ...

Mieszkanie nowe,w pełni wyposażone, ...
Oferuję do wynajęcia (bezpośrednio jako właściciel) mieszkanie, nowe (wcześniej niezamieszkane), w pełni wyposażone i stylowo urządzone, w wysokim standardzie, w nowym budownictwie ...

Owczarki niemieckie ...

CENA:
1200


Zobacz

Działki budowlane 80 ...

CENA:
159000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 487 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Dla naszego Klienta - firmy badawczo-konsultingowej z Rzeszowa, specjalizującej się w badaniach marketingowych i rynkowych - poszukujemy pracownika na stanowisko Asystenta/ki ds. administracyjnych (staż+zatrudnienie). Wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności. Zakres obowiązków: - obsługa obiegu dokumentów kadrowo-płacowo-księgowych, w tym kompletowanie pełnej dokumentacji od zleceniobiorców i podwykonawców organizacji - wsparcie w efektywnym rozliczaniu współpracowników i podwykonawców - kompletowanie dokumentów i porządkowanie danych na potrzeby procesów kadrowo-płacowo-księgowych oraz prawnych świadczonych dla organizacji - wsparcie zarządu w komunikacji z kontrahentami, urzędami i instytucjami - zbieranie i nadzorowanie zbierania danych, wprowadzanie danych do systemu - organizowanie stanowiska pracy zespołu i pracowników - rozliczanie projektów, zarządzanie i koordynowanie pracy zespołów - opracowywanie dokumentacji, umów i zapytań ofertowych, kontakt z wykonawcami i partnerami - współpraca z innymi działami - współpraca przy organizowaniu webinarów i prowadzenie ich - organizacja konferencji stacjonarnych oraz online - wyszukiwanie dotacji Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności, pozostawanie bez zatrudnienia i zamieszkiwanie woj. podkarpackiego - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie) - wielozadaniowość - umiejętność pracy w dynamicznym środowisku - odporność na stres -

Dodane : 2025-06-03 12:52 + czytaj więcej

Restauracja Pietraszówka w Boguchwale zatrudni na stanowisko pomoc kuchenna. Praca na cały etat, umowa o pracę, godziny pracy 9:00 - 20/21:00. Oczekujemy dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli oraz doświadczenia. CV Prosimy wysyłać na adres email : [użyj formularza kontaktowego] , lub telefoniczne 884200222

Dodane : 2025-06-03 13:05 + czytaj więcej

Zatrudnimy pomocników elektryków przemysłowych do pracy przy budowie rafinerii w Holandii. Wyjazdy na projekt odbywają się co niedzielę. Gwarantujemy 48 godzin pracy tygodniowo. Korzyści: -zatrudnienie w oparciu o polską umowę o pracę -praca w polskiej brygadzie, nie wymagamy znajomości języka obcego -darmowe zakwaterowanie w mieszkaniach prywatnych (pokoje 2-osobowe) -bezpłatny transport z Polski na projekt oraz flota samochodowa na miejscu -szkolenia podnoszące kwalifikacje (SEP E i D, SCC/VCA) -prywatna opieka medyczna LuxMed -ubezpieczenie grupowe NNW od PZU -narzędzia niezbędne do pracy i ubrania robocze -stała opieka koordynatora na budowie Zakres obowiązków: -układanie instalacji kablowych w trasach oraz kanałach kablowych -układanie instalacji kablowych w rurach osłonowych stalowych oraz PVC -przestrzeganie zasad i przepisów BHP obowiązujących w przedsiębiorstwie i na budowie Wymagania: -wykształcenie techniczne o profilu elektrycznym lub pokrewne -dyspozycyjność do pracy na kontraktach w systemie 6/1 Mile widziane: -praktyczne doświadczenie w pracy na stanowisku pomocnika elektromontera -uprawnienia SCC/VCA (możliwość uzyskania w firmie

Dodane : 2025-06-03 13:14 + czytaj więcej

cena: 6841 zł
Do naszej Spółki w miejscowości Łąka blisko Rzeszowa i Łańcuta poszukujemy pracownika do księgowości - doświadczenie minimum 1 rok pracy w księgowości - wynagrodzenie 5000 netto, w zależności od doświadczenia i umiejętności. - mile widziana znajomość programu Optima - znajomość programu Excel - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub 8-16 - praca wyłącznie stacjonarna

Dodane : 2025-06-03 13:18 + czytaj więcej

Do Auchan Polska Sp. z o.o. Krasne, Krasne 20B obecnie szukamy Sprzedawcę ( Dział: Ryby/Mrożonki, Wędliny, Napoje, Warzywa). Mile widziane są osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnością. Twoje zarobki: 4710-5010​ zł brutto* * wynagrodzenie zasadnicze, stawka premii, ekwiwalenty Twoje zadania: Budowanie pozytywnych relacji i więzi z klientem i współpracownikami; Dbanie o atrakcyjną ekspozycję wykładanych produktów; Zapewnienie dostępności i wyboru produktów oraz prawidłowe ich oznaczenie; Kontrola dat ważności artykułów zgodnie ze standardami firmy; Płynna i profesjonalna obsługa klienta oraz dbanie o czystość i higienę na hali sprzedaży. Twoje doświadczenie i umiejętności: Otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej; Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym; Pasja do produktu i obsługi klienta; Umiejętność pracy w zespole oraz chęci pomocy innym; Pozytywne nastawienie i dobra energia. Mile widziane: Aktualne badania sanitarno – epidemiologiczne; Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Twój pakiet korzyści: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy; 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka; Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz); Dofinanso

Dodane : 2025-06-03 13:19 + czytaj więcej

cena: 0 zł
Dołącz do naszego Zespołu jako Specjalista ds. Sprzedaży Usług HR! Jesteś osobą, która lubi wyzwania i potrafi budować długotrwałe relacje z klientami? Masz doświadczenie w sprzedaży usług i interesuje Cię branża HR? Jeśli tak, mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję! Jako Handlowiec ds. sprzedaży usług HR będziesz odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż naszych usług HR, w tym pracy tymczasowej i rekrutacji, pomagając firmom znaleźć najlepszych kandydatów do ich zespołów. HANDLOWIEC Miejsce pracy: Rzeszów Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i kwalifikacji (podstawa + prowizja uzależniona od wyników), - szkolenia oraz wsparcie w rozwoju umiejętności sprzedażowych i HR, -niezbędne narzędzia pracy. Opis stanowiska pracy: - aktywne poszukiwanie firm które potrzebują wsparcia w obszarze HR i nawiązywanie z nimi współpracy biznesowej, - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, - koordynowanie projektów, - przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy oraz podpisywanie umów, - współpraca z zespołem rekrutacyjnym w celu wyselekcjonowania najlepszych kandydatów, - monitorowanie rynku i działań konkurencji, analiza potrzeb rynku pracy, - realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie wyników. Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży B2B, najlepiej w Agencji Pracy, - doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunik

Dodane : 2025-06-03 13:32 + czytaj więcej

cena: 7000 zł
Obecnie dla naszego Klienta w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko: Brukarz Miejsce pracy: Rzeszów Praca przy realizacji projektów brukarskich, głównie dla klientów prywatnych. Oferujemy: *Stawkę godzinową od 41,55 zł brutto, *Pracę od godziny 7:00, *Umowę zlecenie na start, z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym. *Pracę w zgranym i doświadczonym zespole. Wymagania: *Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku brukarza, *Prawo jazdy kat. B - wymagane, *Sumienność, punktualność i zaangażowanie, *Mile widziana umiejętność obsługi koparko-ładowarki. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 510 080 803 Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).- Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Job Innovation jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10332.

Dodane : 2025-06-03 13:32 + czytaj więcej

SZUKAMY CZŁOWIEKA OD WSZYSTKIEGO w ProAktyw i Julin Slow Life Trochę biuro, trochę social media, trochę projekty, a trochę rzeczy, które po prostu trzeba ogarnąć. Czasem jesteśmy w lesie, czasem przy e-mailach. Zależy od dnia i pogody. I od tego, co właśnie wymyśliliśmy. **O nas?** Robimy rzeczy nietypowe i z duszą. Zorganizowaliśmy koncert Peroké w środku lasu. Stworzyliśmy wydarzenia artystyczno-muzyczne w futurystycznym Alvernia Studios. Tworzymy warsztaty rozwojowe, koncerty, mikro-festiwale, rzeczy artystyczne i trochę szalone. W Julin Slow Life – naszej Rezydencji pośrodku lasu – dzieją się spotkania z artystami, sesje dźwiękowe, wieczory przy winie i ognisku. Wszystko z klimatem, wszystko robione z sercem i głową. Szukamy osoby, która: -chce naprawdę pracować (tak, też wieczorami i w weekendy) - ma otwartą głowę i nie panikuje, gdy coś się zmienia - nie potrzebuje instrukcji co do minuty - lubi ludzi, ale umie też działać sama - umie się komunikować, pisać, wymyślać, działać i też ogarnąć biuro - bo to też część tej pracy - ma czynne prawo jazdy - to duży atut - zna angielski na poziomie komunikatywnym - to się często przydaje. Nie potrzebujemy Twojego CV. Napisz po prostu: - kim jesteś - dlaczego chcesz z nami pracować - i dlaczego to ogłoszenie Cię poruszyło. Szczególnie zapraszamy kobiety 40+ i osoby z Ukrainy. Dla nas wiek, różnorodność i doświadczenie to wartość, nie przeszkoda. termin wysyłania zgłoszeń - do 7.06 br.

Dodane : 2025-06-03 14:20 + czytaj więcej

Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika działu technicznego (złota rączka). Szukamy kogoś zaradnego, samodzielnego i gotowego na pracę w trybie zmianowym. System zmianowy: 8:00 a 20:00 i 20:00 a 8:00 (również w niedziele i święta) Zakres obowiązków: -Diagnozowanie i usuwanie drobnych usterek w budynku -Nadzór nad systemami technicznymi, kontrolnymi i monitoringiem -Wdrażanie bieżących rozwiązań naprawczych -Koordynowanie działań serwisów zewnętrznych Wymagania: -Doświadczenie na podobnym stanowisku -Prawo jazdy kat. B -Mile widziane dodatkowe uprawnienia techniczne (np. SEP, F-gazy, hydrauliczne) Prosimy o przesyłanie CV przez formularz.

Dodane : 2025-06-03 14:20 + czytaj więcej

cena: 5550 zł
Auchan Polska Sp. z o.o. w Krasnym zatrudni Dostawcę. Twoje zarobki: 5550-5850​ zł brutto* * wynagrodzenie zasadnicze, stawka premii, ekwiwalenty Nasz obszar eCommerce, to dwa żywioły. Pierwszy zajmuje się kompletowaniem zamówień online oraz ich dostarczaniem. Drugi, to osoby zarządzające tym procesem. Dbamy o to, żeby zakupy.auchan.pl były jak najsprawniejsze i dostosowane do potrzeb klienta. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- zapraszamy Cię do naszego międzypokoleniowego zespołu! U nas poznasz ludzi, którzy dzielą się swoim doświadczeniem oraz wsparciem i chętnie przyjmą Cię pod swoje skrzydła! Wiele się od Nas nauczysz - mamy szeroki pakiet szkoleń i plan wdrożenia od pierwszego dnia pracy. Celem stanowiska jest zapewnienie terminowości i jakości dostaw do klientów Twoje zadania: Bieżąca obsługa klienta; Dostarczanie zamówień internetowych bezpośrednio pod drzwi klientów; Obsługa terminala płatniczego; Pomoc przy przygotowywaniu zamówień internetowych. Twoje doświadczenie i umiejętności: Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B przez okres min. 2 lat; Jesteś osobą, która ukończyła 21 rok życia; Posiadasz dobrą znajomość topografii miasta i okolic; Komunikatywność i otwartość; Jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym. Mile widziane: Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności Twój pakiet korzyści: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,

Dodane : 2025-06-03 14:21 + czytaj więcej

Zapraszamy do podjęcia pracy na stanowisku Kucharz w Hotelu Zimowit*** w Rzeszowie. Wszystkie osoby szukające stałej pracy, z doświadczeniem zapraszamy do kontaktu. Cv - email : [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-06-03 14:21 + czytaj więcej

zatrudnię hydraulika instalatora

Dodane : 2025-06-03 15:20 + czytaj więcej

Mid PHP Developer Lokalizacja: Rzeszów / Hybrydowo Typ umowy: B2B Wymiar pracy: Pełen etat Zakres obowiązków -Tworzenie i rozwijanie aplikacji internetowych opartych o PHP i Laravel -Współpraca z zespołem programistów, testerów i projektantów UX/UI -Tworzenie dokumentacji technicznej -Optymalizacja i utrzymanie istniejącego kodu -Udział w analizie wymagań i planowaniu nowych funkcjonalności Wymagania -Minimum 2 lata doświadczenia w programowaniu w PHP -Dobra znajomość frameworka Laravel -Znajomość SQL oraz relacyjnych baz danych (np. MySQL) -Znajomość Git i systemów kontroli wersji -Podstawowa znajomość JavaScript, HTML i CSS -Umiejętność pracy zespołowej oraz komunikatywność Dodatkowe atuty -Doświadczenie w pracy nad projektami e-commerce -Znajomość zagadnień związanych z hostingiem i konfiguracją serwerów Oferujemy - Atrakcyjne wynagrodzenie proporcjonalne do doświadczenia i umiejętności -Podwyżki i dodatki motywacyjne -Możliwość szybkiego rozwoju oraz ciekawe wyzwania projektowe -Szansa na kreatywność w realizacji zadań -Udział w innowacyjnych projektach dla renomowanych marek -Możliwość rozwoju zgodnie z zainteresowaniami W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie zapisu: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Techbrand Ecommerce Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które a

Dodane : 2025-06-03 16:13 + czytaj więcej

Kierownik Projektów IT Lokalizacja: Rzeszów / Hybrydowo Typ umowy: B2B / UoP Wymiar pracy: Pełen etat Zakres obowiązków -Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie projektów IT -Zarządzanie zespołami projektowymi i komunikacja z klientami -Tworzenie harmonogramów, budżetów i raportowanie postępu prac -Identyfikacja ryzyk projektowych oraz proponowanie rozwiązań -Zapewnienie terminowej i zgodnej z wymaganiami realizacji projektów Wymagania -Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami IT -Znajomość metodyk zarządzania projektami (Agile, Scrum, Kanban) -Umiejętność pracy z narzędziami takimi jak Jira, Trello, Asana itp. -Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne -Umiejętność pracy z zespołami technicznymi i z klientem biznesowym -Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację Dodatkowe atuty -Doświadczenie w projektach e-commerce lub software house -Znajomość podstaw technologii webowych (HTML, PHP, CMS-y) -Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym Oferujemy -Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zakresu odpowiedzialności -Stabilne środowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie -Realny wpływ na sposób prowadzenia projektów -Możliwość rozwoju kompetencji menedżerskich i technologicznych -Praca nad projektami dla znanych marek z rynku europejskiego -Wsparcie zespołu technicznego i partnerską atm

Dodane : 2025-06-03 16:17 + czytaj więcej

Firma Varioedge aktualnie poszukuje: Montera sieci światłowodowych Miejsce pracy: Francja Zadania: 1. Udział w realizacji projektów zagranicznych związanych z instalacją kabli światłowodowych w sieciach napowietrznych kanalizacjach oraz obiektach przemysłowych 2. Wdmuchiwanie światłowodów 3. Spawanie światłowodów 4. Wykonywanie pomiarów światłowodowych. Wymagania: 1. Wykształcenie minimum średnie 2. Rok doświadczenia w branży telekomunikacyjnej 3. Znajomość języka angielskiego - mile widziana 4. Dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi za granicę. Tryb pracy 6/6 tygodni oraz możliwość dłuższych pobytów. Oferujemy: 1. Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie 2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 3. Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od miejsca realizacji projektu: -Projekty krajowe: płaca podstawowa + premia zadaniowa -Projekty zagraniczne: wynagrodzenie według stawek zagranicznych (od 3100 EUR brutto) + premia zadaniowa (do 1000 EUR brutto) 4. Służbowy transport do miejsca realizacji projektu 5. Zakwaterowanie w miejscu realizacji projektu 6. Doskonalące szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu wiedzy technicznej 7. Dostęp do najnowszych technologii sieciowych 8. Dofinansowanie do nauki języków obcych. Kontakt: Zgłoszenia wraz z CV proszę wysyłać na adres email: [użyj formularza kontaktowego], w tytule e-maila proszę wpisać nagłówek: Kandydatura [ROG-2/DW/25] imię i nazwisko, stanowisko: Monter sieci światłowodowych Zapraszamy do

Dodane : 2025-06-03 17:44 + czytaj więcej

Strona 32 z 33
zamknij
Zamknij